Mattheuspassie Jonathan Miller

  • Tom Theunis

    Beste Jan,

    Het is nu 2012 en mijn vraag is: maak jij nog immer die benijdenswaardige kopieen van Millers Mattheus Passie?

    Ik zou nog graag in het bezit willen komen van een exemplaar.

    Ik hoor graag van je.

    Tom Theunis

  • Jan van den Berg

    Dag Tom,

    Ik blijf dvd's sturen, hopelijk nog vele jaren, aan iedereen die deze opname graag wil hebben.

    Het lijkt me niet nodig dat zoveel mensen steeds op dit prikbord vragen of het aanbod nog geldt, want zodra er mensen 6 euro betalen en geen dvd thuis krijgen, zal dat toch snel genoeg hier worden vermeld.

    Groeten,

    Jan van den Berg

  • Wilma

    Dag Jan

    Ik zie je bericht voor het kopiëren van de de dvd Mattheus Passion uitvoering van JPaul Goodwin /Jonathan Miller. Ik heb de NCRV video band van deze uitvoering en was zeer onder de indruk. Nu heb ik geen Videospeler meer en wilde de band op DVD laten zetten. Maar lees nu jouw aanbieding uit 2009.

    Doe je dit nog steeds?

    Ik zou nl dolgraag een dvd hiervan hebben.

    Graag berichtje terug

    groet Wilma

  • wilma

    Sorry Jan, ik ben bovenaan begonnen, maar nu wat verder scrollend zie ik dat je nog steeds doorgaat. Ik zou graag 2 exemplaren van je ontvangen en maak meteen het geld over

    Groet Wilma

  • Tom theunis

    Beste Jan,

    Dank voor je antwoord. Mijn vrouw heeft vorige week 6 euro overgemaakt op jouw rekening, maar vergeten het adres te vermelden.

    Onze 6 euro kwam van rekening 2165593 tnv Jellema en of Theunis.

    Ons adres is: Dorpsstraat 292. 1722 EC Zuid-Scharwoude

    Alvast hartelijk dank voor deze fantastische service!

    Groeten,

    Tom Theunis en Bettie Jellema

  • Chris Wiermans

    Hallo Jan,

    Ik heb op internet gelezen dat u de Mattheus Passion van Miller/Goodwin uit 1993 op DVD zet. Ik heb al jaren een slechte videoregistratie en zou graag een goede versie op DVD hebben.

    Laat mij weten of u dat wilt doen en wat de kosten zijn.

    Met vriendelijke groeten,

    Chris Wiermans

  • Jan van den Berg

    Dan laat ik het nog maar weer een keer hier weten:

    Ik blijf steeds doorgaan met deze service. Als je EUR 6,00 overmaakt naar mijn postbankrekening 2388730 zal ik met plezier een kopie opsturen.

    Vermeld bij de overschrijving het adres en “Mattheus Passion”, (of Passie) en je adres.

    Het is niet nodig dat die vraag steeds op dit pribbord wordt gesteld. Zodra mensen geld naar mij overmaken en niets ontvangen, wordt dat immers snel genoeg hier gemeld.

  • Marjon Appelman

    Met veel genoegen vond ik deze berichten. Ik ben al een tijd op zoek naar deze uitvoering. Ooit zelf opgenomen op videoband, maar uitgeleend ( weet niet meer aan wie) en dus kwijt geraakt.

    Ik heb vandaag €12 overgemaakt voor 2 exemplaren. Zie met genoegen uit naar de zending van uw kant. Veel dank.

    Marjon

  • Thijs Verest

    Dag,

    Klopt het echt dat u een Dvd kunt leveren van deze prachtige opname?

    Al lange tijd ben ik daar naar op zoek.

    Ik hoor graag of het kan en als het zo is wil ik de dvd zeker kopen.

    Hartelijke groet,

    Thijs Verest

  • Jan van den Berg

    Jazeker.

    Als u EUR 6,00 overmaakt naar mijn postbankrekening 2388730 met vermelding van uw adres en “Mattheus passie”, stuur ik een kopie.

    Ook in twaalf delen te zien en horen op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=MO64Sh24kHY

    Er is ook een mogelijkheid (geweest) om deze opname te kopen bij Amazon, voor USD 18,26 plus USD 2,98 verzendkosten:

    http://www.amazon.com/Bach-Matth%C3%A4us-Passion-Jonathan-Production/dp/B000003WFB

    Maar er staat de mededeling bij: “Currently unavailable. We don't know when or if this item will be back in stock.”

    Met vriendelijke groet,

    Jan van den Berg