Mattheuspassie Jonathan Miller

  • Piet van Dam

    Goedenmiddag,

    Ik heb zojuist 6 euro overgemaakt voor de MP van jonathan Miller, dat was wel zoeken voor ik hem had.

    Ik zie de dvd met belangstelling tegemoet

    hartelijke groet,

    Piet van Dam

  • willem smit

    Beste Jan vd Berg

    Tsjonge, wat een meevaller.

    Eerst bezat ik een slechte VHS van deze schitterende uitvoering,Het kon me niets schelen. Later liet ik voor de zekerheid 2 dvd's branden. Als je iets mooi vindt leen je het graag uit, vooral met een borrel op, helaas ook aan lieden die nooit iets teruggeven. Inmiddels zit ik al weer 3 jaar zonder en heb stad en land afgezocht.

    Ik maak meteen geld over en dank je recht hartelijk.

    Willem Smit

  • Peter van den Dongen

    En hier kunt u de uitvoering online bekijken: http://bach-matthaus-passion.startpagina.nl/video/

  • fred van bruxvoort

    is deze dvd nog verkrijgbaar ?

    mvg

    fred van bruxvoort

  • Jan van den Berg

    Jazeker, dat gaat steeds door, jaar in jaar uit. Niemand hoeft dat eerst op deze site na te vragen, want ik blijf hier mee doorgaan. Desgewenst kunt u het bij mij zelf navragen via e-mailadres janofmieke@versatel.nl. Dus: als u EUR 6,00 overmaakt naar mijn postbankrekening 2388730 (met vermelding van uw adres en “Mattheus Passion”) zal ik met plezier een kopie naar u opsturen.

    Jan van den Berg

    Zevenaar

  • Jan van der Toorren

    Beste Jan van den Berg,

    Is het nog steeds mogelijk, we zijn al in 2011, een copie te ontvangen van deze bijzondere uitvoering?

    Graag uw antwoord en ik zal het bedrag van € 6,00 aan u overmaken.

    Met vriendelijke groet en dank,

    Jan van der Toorren

  • Jan van den Berg

    Beste Jan van der Tooren,

    Ik heb uw betaling ontvangen en ik heb de dvd op de post gedaan.

    Groeten,

    Jan van den Berg

  • Aukje

    Beste Jan van de Berg,

    Ook ik ben geïnteresseerd in de genoemde dvd, geldt het aanbod nog steeds?

    alvast bedankt voor uw reactie.

  • Jan van den Berg

    Dag Aukje,

    Jazeker, daar ga ik steeds mee door.

    (Als er mensen aan mij zouden betalen, en geen dvd ontvangen, dan zou dat toch wel snel hier gemeld worden. Men hoeft dus echt niet eerst hier te vragen of de aanbieding nog geldt.)

  • Bernard Vroom

    Te zien op youtube: http://www.youtube.com/playlist?list=PL5D9F11C4AA1F16AD&feature=plcp

    Met dank aan Karsten1948YT