Mattheuspassie Jonathan Miller

  • Rob Kreling

    Beste Jan van de Berg,

    'k Zal 6 euro overmaken voor de DVD Mathheus Passion Jonathan Miller

    Groet

    Rob Kreling

    Noordwal 23

    8051 ES Hattem

  • Frans Koning

    Beste Jan van den Berg,

    Graag nog een exemplaar voor een paar kennissen. Ik zal het geld overmaken.

    Groet,

    Frans Koning

    Schermerstraat 33

    1135 EL Edam

  • Johan-Martijn Flaton

    Beste Jan,

    Ik wist niet hoe gauw ik het geld moest overmaken! Ik heb jarenlang zitten zoeken, maar tot op heden was er alleen maar een VHS-tape van matige kwaliteit die de NCRV zelf in 1997 of zo aanbood (ze hadden de passie al twee keer eerder uitgezonden). Van de BBC kreeg ik een lauw briefje terug waarbij ze aangaven dat er waarschijnlijk géén DVD van zou uitkomen. De horken! Nou ja, het duurde ook decennia voordat de roemruchte Shakespeare-canon eindelijk op DVD uitkwam (waaronder uiteraard een paar fantastische die door Miller waren geregisseerd ;-)

    En nu zomaar de kans op een DVD-kwaliteitsuitvoering! Alvast geweldig bedankt! En natuurlijk is het geld meteen overgemaakt!

    Een blijde paasgroet van Johan-Martijn

  • Ineke Jonker

    Dag Jan,

    Wat ben ik blij verrast te zien dat ik bij jou een dvd kan bestellen van deze prachtige en ontroerende uitvoering van de Matthäus Passion. Ik ga nu onmiddellijk het geld overmaken en hoop stiekem dat ik de dvd dan nog voor Pasen in huis heb. Zou dat lukken, denk je?

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Jonker

  • Rasquert

    Is het nog mogelijk een exemplaar te ontvangen van deze mooie uitvoering

    (Matt.passie - Jonathan Miller) te ontvangen?

    Uiteraard verwacht ik deze niet meer voor Pasen a.s.

    Hartelijke groet,

    Johanna Koenes,

    Dr. M. Noordewierstraat 2

    9953 SJ Baflo

  • Jan van den Berg

    Dag Johanna,

    Natuurlijk zal ik dat doen, en je zult hem ook nog wel voor Pasen thuis hebben.

    Groeten,

    Jan van den Berg

  • bregje sonnen

    mijn moeder is dolgelukkig met deze dvd.

    Ik heb er drie besteld voor haar op koekoeklaan 1 5691VD Son. Het geld (€18)is overgemaakt en ik heb er een besteld voor traverse 37 5361TA Grave, voor mezelf. Deze € 6 is ook overgemaakt

    Ze huilde van geluk, want ze heeft het destijds gezien en opgenomen, maar de opname was mislukt!

    REUZE bedankt!!!

  • Jaap S

    Beste Jan,

    Is deze aanbieding nog steeds van kracht? Ik zou graag de dvd hiervan hebben.

    Jaap

  • Jan van den Berg

    Jazeker Jaap,

    Er is heel veel belangstelling voor deze dvd, dus ik blijf ze versturen.

    Groeten,

    Jan van den Berg

  • Tineke Nederpel

    Beste Jan,

    Graag wil ik 3 DVD's bestelling van deze schitterende uitvoering van de Mattheus Passion.

    Het geld maak ik per ommegaande over.

    Bij voorbaat hartelijk dank!

    Met vriendelijke groet,

    Tineke Nederpel, Palmweg 6, 3053 LM Rotterdam