Mattheuspassie Jonathan Miller

  • r.vanpuffelen

    Beste Jan,

    Via Bas den Engel heb ik begrepen dat U een dvd van deze uitvoering kunt verzorgen.

    Wij hebben in der tijd van de tv uitzending een video opname gemaakt. Echter de video recorder raakt in onbruik en de band vertoont keuren.

    Het zou geweldig zijn als U ons nog een aan copie van Uw dvd zou kunnen helpen.

    Omdat het niet direct lukte U te bereiken met dit progamma om te vragen of een en ander het nog actueel is heb ik inmiddels 6 euro overgemaakt op Uw postrekening. Mocht u hier op te kort komen laat U dan even weten wat de meer kosten zijn dan zal ik U die nader overmaken.

    Inmiddels heb ik mij bij dit programma ingelogd. Hopelijk lukt het nu dit bericht te verzenden.

    Persoons gegevens;

    Naam: Ronald van Puffelen

    Adres: Stroekmaat 45, 9431 MD Westerbork

    e-mail: r.vanpuffelen@planet.nl

    tel, 0593 332666

    Met vriendelijke groet.

    Ronald van Puffelen

  • Jan van den Berg

    Dag Ronald,

    Er blijft blijkbaar steeds belangstelling voor deze dvd, dus ik blijf ze met plezier versturen. Men hoeft daarvoor echt niet steeds een bericht op deze web-site te zetten. Alleen maar EUR 6,00 overmaken op mijn rekening 2388730 ten name van JHM van den Berg te Zevenaar, dan zal ik een kopie opsturen. Vermeld daarbij naam en postadres, en iets als “Mattheus-passie”.

    Groeten,

    Jan van den Berg

    e-mail: janofmieke@versatel.nl

  • Olav Koolen

    Beste Jan,

    Is het nog steeds mogelijk om bij jou de dvd te bestellen van Jonathan Miller?

    Ik vind het een pachtige uitvoering en heb me werkeijk suf gezocht naar de bewuste uitvoering op dvd.

    In afwachting van je antwoord,

    Vriendelijke groeten,

    Olav.

  • Jan van den Berg

    Beste Olav,

    Natuurlijk blijf ik doorgaan met het sturen van kopieën van de dvd met de Matheus-passion van Bach door Jonathan Miller, zo lang ik hier mensen blij mee kan maken. En dat blijkt wel uit de reakties die ik krijg.

    Groeten,

    Jan van den Berg

  • inez doornnebal

    Hallo,

    kan ik nog een dvd bij u bestellen?

    vr groet,

    Inez

  • Jan van den Berg

    Dag Inez,

    Jazeker, dit blijft blijkbaar steeds doorgaan. Het is niet nodig om berichtjes op dit prikbord te zetten. Maak s.v.p. 6 euro over op postbankrekening 2388730 ten name van JHM van den Berg te Zevenaar, dan zal ik een kopie opsturen. Vermeld natuurlijk naam en zeker ook het postadres, en bijvoorbeeld “Mattheus-passie”.

    Groeten,

    Jan van den Berg

    e-mailadres: janofmieke@versatel.nl

  • Rob Kreling

    Beste Jan van de Berg,

    Graag maak'k wederom 6 euro over voor de DVD Mathheus Passion Jonathan Miller

    Gisteravond hebben vrienden hem bij mij bewonderd, vonden hem prachtig!

    Zie de DVD graag opnieuw tegemoet en zal dez hen geven,

    Vriendelijke groet,

    Rob Kreling

    Noordwal 23

    8051 ES Hattem

  • Tieneke

    Dag Jan,

    Je mail is van 2009, kan ik nog een exemplaar van Jonathan Miller krijgen?

    Groet, Tieneke van Lindenhuizen

  • Jan van den Berg

    Dag Tieneke,

    Jazeker, ik blijf steeds doorgaan met dvd's versturen. Maak s.v.p. 6 euro over op postbankrekening 2388730 ten name van JHM van den Berg te Zevenaar, dan zal ik een kopie opsturen. Vermeld natuurlijk het postadres, en “Mattheus-passie” (of een andere schrijfwijze). Ook in het vervolg hoeft niemand hierover een bericht op deze website te zetten. Als ik geen dvd meer zou (kunnen) sturen, zouden er hier immers al snel klachten en waarschuwingen worden gezet. Wie toch twijfelt kan rechtstreeks een e-mail aan mij sturen: janofmieke@versatel.nl

    Jan van den Berg

  • anne Marie Holwerda

    Beste Jan,

    Ik lees uw bericht maar dit is al ruim een jaar oud. Geldt dit aanbod nog steeds? Ik wil deze dvd erg graag hebben.

    Ik hoor het graag,

    Anne Marie Holwerda