Online kaartverkoop Matthäus Passion Lochem

  • webmaster

    Matthäus Passion Lochem

    Maandag 6 april: uitvoering door het Bachkoor Holland en het Concertgebouw Kamerorkest olv Roy Goodman. Met medewerking van het Haags Matrozenkoor.

    De uitvoering wordt gehouden in de Grote of Sint-Gudulakerk op de Markt te Lochem.

    De solisten zijn: Maarten Koningsberger (Christus), , Andreas Weller (tenor/evangelist), Robert Getchell (tenor – aria’s), Frans Fiselier (bas – aria’s), Caroline Stam (sopraan) Franziska Gottwald (alt), José Vazquez (viola di gamba), Gerrie Meijers (orgel).

    Datum: maandag 6 april 2009

    Aanvang: 19.30 uur. Kerk open: 18.30 uur

    Locatie: Grote- of Sint-Gudulakerk, Lochem

    Toegang: 45 euro

    Kaartverkoop: Schouwburg Lochem. www.schouwburglochem.nl

    Tel. 0573-251081

    Organisatie: Stichting Matthäus Passion Lochem

    Info: www.matthauspassionlochem.nl

    Quote van Hans van den Broek (lid van het Comité van Aanbeveling): “Na ruim 20 jaar trouw bezoeker te zijn geweest van de Matthäus Passion in de Pieterskerk in Leiden, vind ik het geweldig dat wij nu dezelfde uitvoering door het Bachkoor Holland en het Concertgebouw Kamer Orkest met vermaarde solisten en het Haags Matrozenkoor in de Gudula kerk in Lochem kunnen bijwonen!

    Een unieke prestatie van de Stichting Matthäus Passion Lochem en een aanrader voor iedereen!”

  • Willem de Leeuw

    Grqag 3 kaarten voor deze Mattaheuspssion

  • mr.Paul ter Horst

    Geachte heer,mevrouw,

    Allereerst de vraag,of er nog kaarten beschikbaar zijn voor deze uitvoering……

    Als dat zo is,dan reageer ik,of en zo ja hoeveel kaarten ik wil bestellen…..

    Met vriendelijke groet,

    Mr. Paul ter Horst

    oud-organisator van dezelfde uitvoering in Doesburg.