Doe-Mee-Mattheus voor deelnemers en toehoorders

  • Marieke van den Berg

    Voor zangers én instrumentalisten - 21, 22 en 23 maart 2003 - Kerkgebouw Museumpark. Voor de tweede achtereenvolgende keer vindt in Rotterdam de DoeMeeMatthäus plaats.

    Schrijf jezelf in (en spoor anderen aan) en doe mee: Zingend of spelend!

    Na de succesvolle DoeMeeMatthäus in 2002, wordt ook in 2003 weer een DoeMeeMatthäus georganiseerd. Dè manier om de Matthäus Passion niet passief te ondergaan, maar actief te beleven door mee te spelen of te zingen. Gewoon luisteren (naar je vrienden en/of familieleden) mag natuurlijk ook.

    Onder leiding van Ton Beckers, dirigent van het Rotterdams Barok ensemble en het Leidsch kamerkoor en met medewerking van professionele koren, solisten en musici kunt u op:

    Vrijdagavond 21 maart (sopranen 19.30 - 20.30, allen 21.00 - 22.00 uur. Deze avond is niet verplicht, dus echt voor de ware liefhebbers)

    Zaterdag 10.30 - 20.30 repeteren en inzingen (inloop vanaf 10.00 uur)

    Zondag 12.30 - 13.30 repeteren en inzingen (inloop vanaf 12.00 uur)

    Als kroon op het werk zal aansluitend (zondag vanaf 14.30) de uitvoering plaatsvinden.

    Om mee te kunnen zingen, is koor- of zangervaring gewenst. U dient de betreffende partij redelijk te kennen of enigszins van blad te kunnen zingen.

    Wilt u de vruchten plukken van al uw zanglessen. Schrijf dan in voor een solistenrol. De voorwaarde is (bij solistenrol) dat ‘voorgezongen’ wordt bij Ton Beckers. Om als instrumentalist mee te spelen is het vereist dat u uw partij kunt spelen.

    Er is plaats voor maximaal 450 deelnemers en 50 toehoorders, dus schrijf u snel in; uiterlijk op 31 januari 2003.

    Kosten:

    Prijs all-in (Meedoen en meezingen, inclusief repetitie onder professionele begeleiding op (vrijdagavond), zaterdag en zondag én een lunch en diner op zaterdag én drankje op zondag na de uitvoering) ?32,50

    Prijs zonder lunch, diner (maar inclusief meedoen, meezingen inclusief repetitie onder professionele begeleiding op (vrijdagavond), zaterdag en zondag én drankje op zondag na de uitvoering) ?22,50

    Luisteren, inclusief drankje na afloop uitvoering ? 7,50

    Na inschrijving dienen de bijbehorende kosten overgemaakt te worden op rekeningnummer 62.82.84.772 t.n.v. Stichting Kerkgebouw Museumpark, Museumpark 3b, 3015 CB Rotterdam.

    Na ontvangst van inschrijving en geld wordt een deelnemers-/toehoorderskaart opgestuurd. Daarbij krijgt u nadere informatie omtrent de gang van zaken.

    Voor vragen, informatie kunt u terecht bij:

    Stichting Museumparkkerk

    Museumpark 3 B

    3015 CB Rotterdam.

    tel. 010 - 436 38 00

    fax 010 - 436 38 05

    e-mail: bureau@museumparkkerk.nl

    of kijk op www.doemee-matthaus.com

    De Museumparkkerk ligt tegenover Museum Boymans Van Beuningen, 10-15 minuten lopen vanaf het Centraal Station. Ook metro-, tram- en bushaltes op loopafstand.

  • Joke Nederpelt

    `hierbij wil ik mij graag samen met mijn dochter aanmelden voor de Doe mee Mattheus..

    Haar naam is Sandra Bosma. Wij hebben alletwee een zangopleiding, koorervaring,kennen de Mattheus.

    We willen graag in het koor meezingen, mijn dochter bij de alten, ik bij de tweede sopranen.

    Garne wil ik van U vernemen of dit nog mogelijk is.