mattheuspassion

  • wilfred

    Ik zou graag in de gelegenheid worden gesteld kennis te maken met een koor dat met de Pasen 2002 de mattheuspassion uitvoerd, mijn wens is om hierin mee te mogen zingen. Wie kent koren die nu hiervoor aan het repeteren zijn?

    met dank en groet Wilfred Möhringer

  • ach bach

    In Breda kun je op één dag meezingen met de mattheus, een soort scratch uitvoering. Volgens mij is bijna elke oratoriumvereniging wel bezig met de Mattheus. Bel er één in jouw buurt zou ik zeggen. Misschien weet de Bachvereniging waar je zijn moet.

    http://www.bachvereniging.com/site/index.htm

    succes

  • Ruurd Frielink

    Dag Wilfred,

    Je kunt wellicht als projectzanger meerepeteren voor een uitvoering op 22 maart van de Christelijke Oratoriumvereniging Hilversum. Men repeteert in de diependaalsekerk aan de diependaalselaan te Hilversum op woensdagavoneden van 19:30 tot 10:00 uur.

    Als je belangstelling hebt, mail me even voor telefoonnummers en adressen.

    Groet, Ruurd Frielink.

    wilfred schreef:

    >

    > Ik zou graag in de gelegenheid worden gesteld kennis te maken

    > met een koor dat met de Pasen 2002 de mattheuspassion

    > uitvoerd, mijn wens is om hierin mee te mogen zingen. Wie

    > kent koren die nu hiervoor aan het repeteren zijn?

    > met dank en groet Wilfred Möhringer

  • harm witteveen

    Het C.H.N.koor (= koor van de Chr. Hogeschool Noord Nderland te Leeuwarden),bestaande uit studenten, docenten en relaties van de school voeren de Matt. Passion uit in de Grote Kerk te Leeuwarden op di. en wo. voor Pasen. Koor heeft 90 leden en jij zou daar nog bij kunnen wilfred schreef:

    >

    > Ik zou graag in de gelegenheid worden gesteld kennis te maken

    > met een koor dat met de Pasen 2002 de mattheuspassion

    > uitvoerd, mijn wens is om hierin mee te mogen zingen. Wie

    > kent koren die nu hiervoor aan het repeteren zijn?

    > met dank en groet Wilfred Möhringer

  • C.M.Bos

    In welke regio moet dat dan zijn?